talambar

بنام پروردگار بعد از مدت ها انتظار شرایط با کمک آقای اسماعیلی و خانم مقصودلو جهت صعود به یکی از قلل زیبای کشورمان فراهم شد. از گرگان با 4 نفر حرکتمان را ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه با اتوبوس آغاز کردیم. شب را در مامورسرای وزارتخانه واقع در خیابان بزرگمهر کوچه رویا سپری کردیم. صبح زود ساعت 4 با تاکسی متر به سمت دربند حرکت کردیم . در اینجا آقای فرخ نیا همکار وزارتخانه به ما ملحق شد و همچنین گروه آرتمیس ساعت 5 صبح با 12 نفر حرکتمان از کنار مجسمه کوهنورد آغاز شد. حرکت در حاشیه رودخانه و سپس در دامنه کوه هر چند در تاریکی شب ولی زیبا بود............. جمعیت زیادی در طول مسیر بودند. هوا صاف و نسبتا سرد بود برگهای رنگارگ درختان جلوه زیبای پاییزی را به رایگان در اختیارمان قرار داده بود. خوشا به سعادت همراهان ............. در طول مسیر حصارهای فلزی و طناب ها و در بعضی قسمت ها پل و پله های فلزی صعود را آسان و مطمین می کرد. بعد از حدود سه ساعت و نیم حرکت به پناهگاه شیرپلا رسیدیم. حدود یک ساعت توقف کردیم و سپس به حرکتمان ادامه دادیم. بعد از حدود دو ساعت حرکت به جانپناه امیری رسیدیم روحش شاد. بعد از جانپ talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : شیرپلا توچال, نویسنده : barankoha بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 15:07